niedziela, 30 sierpnia 2020

Magazyny modowe.

Wakacje dobiegaja konca.Nie zabiegalam o wiecej magazynow modowych, poniewaz  malo  szylam.
Czas na powrot z urlopu . Niebawem nadejdzie jesien i mam kilka planow szyciowych.Mam kilka potrzeb.I tak, jak  niemal kazda z Was,nie mam co na siebie wlozyc.
Nie wiem, jaka bedzie jesien, sloneczna czy deszczowa, jednakze nowa suknia, kilka bluzek czy spodni i naturalnie plaszcz to moje plany szyciowe.
Magazyny modowe, ktore prezentuje ,nie zawieraja  propozycji ubran na jesien.Wiec musze sama cos zaprojektowac, badz powrocic do starszych wydan.
Sklepy z tkaninami, jak na te chwile, nie maja jeszcze propozycji jesiennych tkanin.Trendy sa jednak takie, ze porzucamy  duze, kolorowe  wzory, skomplikowane fasony i pastelowe kolory.Idziemy w kierunku prostoty, ktora ma laczyc sie z wyrafinowaniem i elegancja.Panie czesciej beda siegac po rekawiczki a buciki beda mialy noski prosto sciete (ja jednak wciaz wole  noski u butow w szpic).
O torebkach  rozpisywac sie nie bede, bo wciaz kroluje styl Vintage, i nie musimy  nosic  koniecznie torebki z lamusa, ale na wzor tych lamusowych zaprojektowane.
Zalaczam zdjecie moich ostatnio nabytych magazynow modowych i ksiazek, ktore czytam .




Przegladnijcie swoje szafy i dobrze przygotujcie sie na powitanie jesieni.)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz