niedziela, 13 lutego 2022

Ksiazki.Czesc szosta.

 Dzisiaj dla odmiany wybralam ksiazki i czasopisma o tematyce Vintage.Vintage to aktualnie temat przewodni dla wszystkich projektantow mody.Czerpia z niego calymi garsciami.Jak Wam wiadomo, szyje ubrania dla siebie i mojej rodziny.Zachwycona  Vintage przemycam  w miare mozliwosci vintagowe elementy  do moich ubran.Mam na mysli detale.Sa dostepne nie tylko w ksiazkach , caly Pinterest jest ich pelen,sa grupy na Fb , sa strony projektantow, sa blogi, cala masa blogow oraz Instagram.

Tak wiec zalaczam dzisiejsze propozycje.Kilka pozycji otarlo sie o XIX wiek,ale ksiazki z dawnych czasow mody i projektowania beda w nastepnych postach.

Dzisiaj pokazuje Wam 19 pozycji.


















Do zobaczenia.

2 komentarze:

  1. Uczta dla oczu szkoda, że tylko okładki mogę zobaczyć 😉😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sa sugestie, a jezeli sie na ktoras z ksiazek zdecydujesz, zawsze mozna wyszukac ja w Google, jak ja to robie.Kazda ksiazke kupilam w ciemno.Czasem na stronie empic.com mozna znalezc kilka slow recenzji.Ale to dotyczy polskich wydawnictw.Jezeli faktycznie interesuje Cie jakis tytul napisz do mnie na messenger, udostwpnie zdjecia wnetrza ksiazki.

      Usuń