środa, 25 marca 2015

Bluzka i spodnica

Brzmi banalnie, ale jest co na siebie wlozyc.
Tak , jak obiecywalam , bede pokazywac na tym blogu kazda nowa,   uszyta rzecz.Rozmiar 44  ,wiec dosc pokazne gabaryty, ale przeciez my puszyste tez chcemy dobrze wygladac.
Bluzke uszylam z koronki  streczowej  w kolorze ecru (cieply odcien).Poniewaz to przezroczysta tkanina ,wiec pod spod bluzki  uszylam z kremowego batystu maly topik na szeleczkach-rulonikach.

Spodnica jest z brazowego  bawelnianego sztruksu z  dodatkiem streczu.Asymetryczna.Siega  12 cm nad kostke.Bluzka z tylu jest po srodku wydluzona by wspolgrac z asymetria spodnicy.

Przy bluzce z przodu zastosowalam francuskie ciecia, by tkanina lepiej ukladala sie na biuscie.

Dekolt bluzki wykonczylam ukosna pliska podszyta recznie, wykonana z tej samej tkaniny ,co top pod bluzka, czyli z batystu.Tutaj widac dokladnie.I naturalnie dolozylam korale z bursztynu (kolor bursztynu dopelnia ciepla calej kreacji.

Na spodnicy z przodu jest haft maszynowy i ozdobne cekiny naszyte recznie.

Szyja sie bluzki do zakieta Chanel , wiazane  pod szyja i na wysokosci biustu .Tkaniny to wloski jedwab i  wiskoza z domieszka jedwabiu (zakiet  rowniez  w trakcie szycia).
Zaczyna mnie bardzo wciagac to moje Haute Couture.
 Zycze Wam udanego wieczoru.

7 komentarzy:

  1. Alicjo, piękna kreacja, mam tylko jedną uwagę, wg. mnie rozmiar 44 wcale nie ma pokaźnych gabarytów. W TAKIM RAZIE CO JA MAM POWIEDZIEĆ O SOBIE JAK NOSZĘ ROZMIAR 52. Serdecznie pozdrawiam całą rodzinkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu Droga..mysle ze taka kreacja uszyta na Twoje wymiary i odpowiednio dopasowana tez bedzie sie podobac i ladnie wygladac.A ze rozmiar 44 ????,,otoz od tego chyba rozmiaru zaczynaja sie puszyste damy.Witaj w Klubie Elu.

      Usuń
  2. świetna.
    Spódnica bardzo;)
    hmmmm
    no ja też noszę 44 ale nie uważam się za puszystą;) chociaż te parę kilo mniej by się przydało;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matylda..poprawilas mi humor ogromnie....bo zawsze uwazalam sie za gruba..wielkie dzieki.)

      Usuń
  3. Bluzka bardzo ciekawa, będziesz świetnie w niej wyglądać Ala...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziekuje, uwielbiam bluzki nosic i szyc.

      Usuń
  4. 32 year-old Analyst Programmer Phil Simnett, hailing from Victoriaville enjoys watching movies like Body of War and Knife making. Took a trip to Coffee Cultural Landscape of Colombia and drives a Delahaye 135 Competition Court Torpedo Roadster. Czytaj dalej

    OdpowiedzUsuń