poniedziałek, 5 września 2016

Scielam wlosy..

i mysle,

ze  czas na nowy kolor...Z natury jestem ciemna brunetka, ale lata robia swoje, znaczy sie siwieje, brzydko mowiac i wciaz  musze nature podrabiac.Moze tym razem  przefarbuje sie o dwa tony jasniej??
A wogole, to  juz chyba ostatni raz  zalozylam jasne spodnie w tym roku.
Pogoda  robi sie typowo jesienna.

Wciaz ubolewam, ze nie mam nikogo w poblizu, kto moglby mi robic zdjecia.Przybywaja nowe ciuszki nowe torebki i bizuteria, ale tylko w plenerze to wszystko  wyglada swietnie.

Moj dzisiejszy zestaw spacerowy to:
Spodnie  BRAX
Bluzka z nadrukiem JT Woman by Colloseum.
Torba skorzana BALLY
Buty GEOX
Pozdrawiam wszystkich tu zagladajacych i zycze udanego tygodnia.)


2 komentarze:

  1. Alu i ja mam problem żeby zdjęcia robić, muszę sobie sama :)
    Ja jeszcze w białych chodzę ...oby
    Ładnie wyglądasz jak najdłużej

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda Ala, że brak fotografa ale jakoś sobie radzisz.
    Ładnie Ci w tych włosach. U mnie upał więc jeszcze na letnio, ostatnio po powrocie z urlopu biegam w sukienkach. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń