poniedziałek, 14 września 2020

Magazyny modowe (c.d.)

Witam  sie z Wami po urlopowej przerwie.Bylo roznie, i slonecznie i deszczowo. Nazbieralo mi sie troche zaleglosci w temacie" Magazyny modowe" i ksiazki do rysunku zurnalowego.Teraz czas  mam na ich wertowanie i na lekture.Ponizsza ksiazka czyli " Rysunek postaci w projektowaniu mody" to idealna pozycja ,by nauczyc sie rysunku postaci.Ksiazka w sumie nie do zdobycia na rynku , jednakze moja Natasza  https://www.facebook.com/natasza.wilkmajek dokonuje  rzeczy niemozliwych.Kazda pozycje potrafi wyszukac w najciemniejszym zakatku swiata. Dziekuje Nataszko.





Z tej sterty ksiazek udalo mi sie kilka przewertowac i poczytac. Bedzie swietne zajecie na nadchodzaca jesien.Te ksiazki tez wyszukala  w wiekszosci dla mnie Natasza.


Magazyny modowe to juz u mnie standard.Po prostu musza byc.Co miesiac  leza w mojej skrzynce pocztowej i wolaja  : ogladaj, czytaj, szyj.Ten magazyn z duza litera M to Rundschau.Ma teraz inna szate graficzna okladki.

Pozdrawiam.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz